Loading
HomeAfbeeldingenFoto #1759803Berichten

Berichten • Kiity Trio 1

  • 1pt
    omg ! that cat make a perfect spot for Laura XD
    1 jaar geleden
    1pt
    goldfries (1 jaar geleden) #21258311ZOMG not only we both have Char and Laura in our pic today, your cat looks almost same as mine!
    Just that my cat is bigger.


    Yeah she's a lil babe, which is somewhat surprising because her parents are both large, world award winning purebred bengals.

    The_ANS (1 jaar geleden) #21259114Cleo's face like "WTF is this!?" XDskaisnotdead (1 jaar geleden) #21272496That cat looks thrilled XD

    She's always like that lol. It's actually more rare for her to not be talking her head off and making some face at me.

    goliathfasa (1 jaar geleden) #21273007I also regret not preordering the cat :3

    You could buy 3 of these figures for how much she cost. And she has a tendency to try and destroy all my figures. As much as I love her, she makes me want to kill her sometimes haha.

    astarte952 (1 jaar geleden) #21267286super cute!

    Thanks!
    1 jaar geleden
    8pt
    yurirainbowz (1 jaar geleden) #21272652This is way too cute ;u; I regret not preordering it

    I also regret not preordering the cat :3
    1 jaar geleden
    11pt
    that cat is like.....
    https://media.giphy.com/media/bal0OZzvIWGoU/giphy.gif
    1 jaar geleden
    2pt
    This is way too cute ;u; I regret not preordering it
    1 jaar geleden
    1pt
    That cat looks thrilled XD
    1 jaar geleden
    1pt
    The_ANS (1 jaar geleden) #21259114Cleo's face like "WTF is this!?" XD

    You beat me to the punch XD
    1 jaar geleden
    1pt
    super cute!
    1 jaar geleden
    4pt
    Cleo's face like "WTF is this!?" XD
    1 jaar geleden
    0pt
    ZOMG not only we both have Char and Laura in our pic today, your cat looks almost same as mine!

    Just that my cat is bigger.
    1 jaar geleden
  • 42 berichten
UK-Based Anime Collectibles from Japan